Live it Right

Life is about making Something out of Nothing at all. If you're able to do that, you're able to do Everything.

Painted Life

Life is like a flower, painted to perfection, yet at the end it wilts, fragile as it is, only the stem left unbroken.

Fallen Leaves

Like the autumn leaves, we fall at times, only to find ourselves blown away by the wind, and thus we reach yet another place.

Prev Next

新:的:世:界

在这里第九天了,来update一下下。
本来第一天来时,有很多东西想写,很多东西想说。
可是一个星期后,觉得都无所谓了。
这不是结局,这是一个开始,虽然第五天就病倒了,还连续病了几天,我都没跟家人说,

从别人的缺点,我看见了自己不该拥有的态度。
不管什么事都好,sabar je lah. Evrythg will be alright.
As long as you Always keep your Friends close.
所谓在家靠家人,出外靠朋友。

你不可能跟所有人好的。
从以前就很清楚这个道理,所以也不想想尽办法去讨好每一个人,
找到能投缘的人,是好事。
接下来的三年,这里也会是我第二间家。

要说I got rid of the Fear.
其实也不是,还是很害怕,只是已经没有回头的路,
只能一直往前冲,希望自己能做那个到最后一站的乌鬼。
所谓乌龟力量大嘛。哈哈。

加油吧。
大家都一样,正朝着自己的梦想前进。
既然是我的选择,就得对自己的决定负责。
就是这一样的拉。
哈哈,来来去去还不是说些一样的人生道理。
同一句我都不懂重复了几遍。

给那些担心我的人。
我会努力的不让你的关心白费。
可是没有担保哦。哈哈。

今天就到这里咯,等我回到去再打,嘻嘻。

Aja2!! Fighting!!

-珊-

4 Responses so far.

  1. don worry..u'll survive..i've said it many times i'll say it again..u'll survive..take lots of pic n show me okay..peace..

  2. Sicreci says:

    +Haha, well, I din rly take any pix here.
    +No time no time no time oso..

  3. Anonymous says:

    +sick??mayb jane oso dun1 xian worry so much..
    +take gd care..=)

  4. Sicreci says:

    +I didn't tell u ar? I thought I told u d..ok