Live it Right

Life is about making Something out of Nothing at all. If you're able to do that, you're able to do Everything.

Painted Life

Life is like a flower, painted to perfection, yet at the end it wilts, fragile as it is, only the stem left unbroken.

Fallen Leaves

Like the autumn leaves, we fall at times, only to find ourselves blown away by the wind, and thus we reach yet another place.

Prev Next

+付出[Least I Can Do]...

+我又没吃午餐了...
+肚子不饿也不饱...
+吃下去的面粉糕, 却感觉淡淡的...
+试吃其他的,但也吃不下去...
+就连早上的Pizza也吃了一片就不吃了...
+肚子也好无感觉...
+暂时,也没在痛了...
+我的胃好比如我的心一样...
+我的心感觉不到...
+我的胃也好无所谓...
+我的心会痛,我的胃也会...
+但却让我有个借口...
+让我逃离一切...
+我知道,时间有限...
+就算在比赛中,会跑最后,但最终,还得跑到终点...
+不管中途发生了什么,比赛还是要继续...
+游戏,才过了第一关呢,现在退出,也不行了...
+至少跑到最后,证明我不是弱者...

"我相信付出,不相信结果,所以不管付出有没有结果,我依然会心满意足..."

One Response so far.

  1. Anonymous says:

    我相信jane的心不是没感觉,只是有点麻痹了,但我相信jane一定会有复原的一天...而且就算jane在比赛中会跑最后那个,身边也有贤的陪伴,游戏中也有贤的参与,所以jane根本不必有任何担心与害怕,贤永远支持jane...