Live it Right

Life is about making Something out of Nothing at all. If you're able to do that, you're able to do Everything.

Painted Life

Life is like a flower, painted to perfection, yet at the end it wilts, fragile as it is, only the stem left unbroken.

Fallen Leaves

Like the autumn leaves, we fall at times, only to find ourselves blown away by the wind, and thus we reach yet another place.

Prev Next

+协给小天使的歌[2 Songs 4 u little angel]...=)

谁说 - 黑girl

送我回家的路上
你沉默抹不说话
我努力讲,冷的笑话
我想我明白了吧
你的冷漠会解答
我们之间
都在逞强
别说我还会遇到更好的男孩
别说还是朋友太老派
该分开就分开

谁说我没长大
谁说我不够坚强
就算受了伤
也不会害怕
有一天幸福在造访
谁说我放不下
谁说不能去原谅
虽然有时候
还是会想他
对的人却再另个方向

"离开了才能各自飞翔"



李冰冰 - 只有回忆

总是在 消失了才看个明白
手一松 心就会期待
总是在 静下来心跳如钟摆
才无处可逃要对自己坦白
可惜在往往尝透了悲哀
才更懂什么是爱
快乐匆匆风雨未来
忘记了缝补现在

遗憾在 念念不忘受过伤害
才怀疑 那是因为爱
遗憾在 失去了沉默的关怀
才醒悟感情原本无需表白
可惜在要把一切放下来
才感到曾经沧海
就象是眼睛睁不开
清醒是这样无奈

"遗憾在, 发生过的不容修改
眼泪是, 为过去还债...

最遗憾在 爱总是来不及明白,
只有回忆能证明真爱何在 ..."