Live it Right

Life is about making Something out of Nothing at all. If you're able to do that, you're able to do Everything.

Painted Life

Life is like a flower, painted to perfection, yet at the end it wilts, fragile as it is, only the stem left unbroken.

Fallen Leaves

Like the autumn leaves, we fall at times, only to find ourselves blown away by the wind, and thus we reach yet another place.

Prev Next

:Oops:

Woke up at 8.30am after a strange dream.
Not gonna talk about that, heh well.
Slp bak, but was like lying on the bed.
Bcoz my room mate is awake,
So I wasn't really sleeping.
I set my hp alarm and alarm clock at 9am.
But I 4got I switched off both of it.

Lol, how funny.
Woke up at 10am and I look at my hp,
N crap, gonna be late for class.
Eh well, I still had to bath and my stomach wasn't feeling well.
So be it, skip class je la.
Ask sum1 sign 4 me.=P

Jahat betul, lol. 
Go that class oso do nth de, usually I juz sit at the bak n baca my novel.
Otherwise I juz go out lepak for half n hour before I enter. Hee.
Damn sien lor, the lec asyik ckp kosong je.
Kat PPBL different lor.
All the lecs got their point.
This lec pulak asyik Tiup Lembu【吹牛】. Haha. I juz thought of that. Blow Cow? =P
Yea. N blah blah blah. Evryday repeat the same thg. I can even repeat wot she say ad. Lol.

Heh, apa lagi, class at 2pm later. Dun feel like eating my lunch, but still have to eat la.
Hmm, stomach still feel upset.
Sigh, n I'm sleepy again, ought to get up n move around.
It's 12pm ad, so that's it I guess.
Off 1st la, xda apa buat, baca je novel.
Sure take me a long time 2 finish reading 1 book. Haha. xD

-lilrig-

3 Responses so far.

  1. maybe u need to buy a chicken..in case your alarm doesnt work..use the chicken..everyday 6 o clock..u definitely will wake up one..

  2. O C says:

    oh... cannot wake up ah? Er. well, I have a solution. Heh, your pillow sure got pillowcase right? Put your phone inside where your head would be resting on so when it alarms and the vibration comes, your head will snens it and poof, you'd wake.

    But people argue about the point that having handphones close too you for too long is cancerous so.. yeah XD

  3. >>Nic+Yea, my house used 2 hev those. Lol.=P

    >>OC+Haha, yep, radioactive nia. x baik tau.