Live it Right

Life is about making Something out of Nothing at all. If you're able to do that, you're able to do Everything.

Painted Life

Life is like a flower, painted to perfection, yet at the end it wilts, fragile as it is, only the stem left unbroken.

Fallen Leaves

Like the autumn leaves, we fall at times, only to find ourselves blown away by the wind, and thus we reach yet another place.

Prev Next

+下一个真爱 @ Forget-Me-Not...


+Forget-Me-Not: True Love

+小鬼, 耐心的等吧..."她"总会出现的...=)


Xia Yi Ci Zhen Ai - shawn yue

下一次真爱 (国) - 余文乐

穿过了这条寂寞电影街
卖着旧回忆的热闹马路边
我在这里想念着 忘记了我的女孩

没有了你是怎么样的世界
无聊的我坐在冰冷的戏院
银幕上演着明天 爱情却留在昨天

*别哭 就算孤单很厉害
 我打起了勇气 等上天的安排

 我等待下一次的真爱 它一定会来
 要从苦海里面走过来
 今天伤心的我 别让时间淘汰
 也别忘记还有爱*

#我等待下一次的真爱 这样也不坏
 就算现实有一点难捱
 一张你的照片 一段电影对白
 一个人去想一想 那些故事还在#

看见了我的另外一次永远
另一次爱应该有可能实现
虽然不晓得时间 总会有那么一天

REPEAT*##
我的未来会来

"等待下一次真爱, 也许在你转身后就遇见了..."

珊---<@