Live it Right

Life is about making Something out of Nothing at all. If you're able to do that, you're able to do Everything.

Painted Life

Life is like a flower, painted to perfection, yet at the end it wilts, fragile as it is, only the stem left unbroken.

Fallen Leaves

Like the autumn leaves, we fall at times, only to find ourselves blown away by the wind, and thus we reach yet another place.

Prev Next

+下雨天[Rainy Day]...

+下雨天, 让我想起了你...

心:沉

情:忧

+不知道今天哪根茎不对...

+回着的路上, 下起了毛毛雨...

+书包里的雨伞却不拿出来用...

+走着走着, 雨下得越来越大...

+滴答滴答掉落在我脸蛋上...

+后来, 下太大了, 所以还是把雨伞拿出来用了...

+回到家, 妈妈开门给我, 问我一声, 走路回吗?

+头到脚都被淋湿了, 我说是, 她也没过问了...

+沉默, 不知道是为了什么, 也许很累吧...

+情绪随着天气改变, 多一下子又要去做猪了...

+今天又泻肚子, 不懂做什么?? zzz...

+累, 加油吧...提起精神来!!=)

"雨过天晴...=)"

+珊+