Live it Right

Life is about making Something out of Nothing at all. If you're able to do that, you're able to do Everything.

Painted Life

Life is like a flower, painted to perfection, yet at the end it wilts, fragile as it is, only the stem left unbroken.

Fallen Leaves

Like the autumn leaves, we fall at times, only to find ourselves blown away by the wind, and thus we reach yet another place.

Prev Next

+对不起 @ You Don't Belong To You...

+Sorry means nothing if you don't know what you're sorry for...

+对于这三个字,越来越反感了, 我知道我不会随意说这三个字了...
+我更不想听见别人跟我说这三个字...
+原来过去,我是多么的愚蠢...
+总是为别人的错而说对不起...
+总是把错都放任在自己的身上...
+奇怪的是, 为什么总是三个字?
+“对不起”脱离不到“我爱你”,“为什么”脱离不到“因为你”...
+总是三个字,让人沉迷, 让人心碎...
+不要再轻易说出那些话了好吗?
+也许当时你对他的感觉是如此的...
+可是,爱情不是承诺...
+承诺的爱情,只要承诺无法实现,就会造成无限的伤害...
+今天都在读着一本校园小说...
+里面写着...

“你说, 永远有多远啊?”
“我们相爱的期限就是永远。”
“那我们相爱多久?”
“相爱至二月三十号。”
二月三十号, 一个不可能出现的日子。

+我不相信永远, 就比如我不相信二月三十号的出现...对一班人说, 这句话的定义就是一个男生会不停的爱你...但以我的观念, 却是另外一个含义...如果你认真的思考, 就会知道我想表达些什么了...知道的话, 不防跟我说一声...=)
+看了看,又看到了一句引我注目的...

爱,就是这样,总是在经意间产生,慢慢凝集。
爱,也是同样,总会在不经意间失去, 慢慢忘却。

+这就是所谓的爱,所谓的天长地久,承诺算得了什么?没有承诺的爱,来得更加可贵,因为重点不在于天长地久,而是彼此互相珍惜在一起的每一秒,那就是所谓的二月三十号...
+朋友问我,人就是这样现实的吗?为什么爱情要用条件来衡量呢?
+我说是,我想也只有盲人能用心去看人吧...
+也许,闭上眼睛,我们就会找到一直努力寻找的答案...
+我告诉她说,只有小孩才会无条件的去喜欢一个人...
+不过,其实,连小孩也没想像中的如此+天真...
+如果一个小孩看到了一个脸上有疤痕的人,你说他们还会喜欢吗?
+首先,第一个反应就是害怕,可是,只要大人们肯告诉他们说不需要害怕,他们就会乐意的跟你做朋友,问题就在于,大人们办得到吗?不以貌起人的成年人又有多少呢?

"难道爱情注定脱离不到条件吗?"

珊---<@
_____________________________________
+The world does not belong only to you, this is what I thought of after watching today's Ugly Betty, it alwiz inspires me sth, n wif that, reminds me, a friend once asked, y izit, that after each lesson, we still repeat the same mistake? I say, bcoz humans r 4getful, we nid 2 constantly remind ourselves nt 2 do the same thg we did, but no, we kip 4getting 2 remind ourselves in the very 1st place...that's y...
+Think about the ones that care for you, that love you. Certain decisions you make may affect the life of others, perhaps even leaving a great impact on them forever...

"Humans make mistakes, that they do not necessary realize of, it is up to the others to correct them, and give them the chance to repent..."

XOXO, JANE...<3