Live it Right

Life is about making Something out of Nothing at all. If you're able to do that, you're able to do Everything.

Painted Life

Life is like a flower, painted to perfection, yet at the end it wilts, fragile as it is, only the stem left unbroken.

Fallen Leaves

Like the autumn leaves, we fall at times, only to find ourselves blown away by the wind, and thus we reach yet another place.

Prev Next

+累[Exhausted]...

时间: 1.40am...

心情: 晴天...

感觉: 麻木...

+到底今天过得开心,还是不开心呢?

+应该是开心多过不开心吧?

+虽然只是我一个女生...

+也许就因为只有我一个吧...

+大家不怎么会High起来...

+男生总有自己的圈子...

+而我,又属于哪一个圈子呢?

+今天,很累,又开始没气了...

+真的很想,待在一个人的怀里...

+真的很想有个人给我像枕头一样抱着...

+现在,也只能抱我枕头咯...

+很累了,我一定要撑下去...

+至少到年尾...

+一定要...加油吧!

"偶尔的累,等你充好电,再次奋斗和努力!..."+"Holding on requires even more strength than letting go..."

2 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    jane做什么酱累?又唱k吗?如果想找人抱一抱,贤是不介意的哦..但是感觉jane最近有点伤感的,不知为什么,就是有点那种感觉..加油吧,贤会支持jane的..

  2. Sicreci says:

    +En, aiya, u noe my pattern one la, wan exam d ma..so moody lor...=P