Live it Right

Life is about making Something out of Nothing at all. If you're able to do that, you're able to do Everything.

Painted Life

Life is like a flower, painted to perfection, yet at the end it wilts, fragile as it is, only the stem left unbroken.

Fallen Leaves

Like the autumn leaves, we fall at times, only to find ourselves blown away by the wind, and thus we reach yet another place.

Prev Next

小女孩|的我

有人说我像个小孩子,
说我其实一点都不成熟,
我只是喜欢理智的思考每件事,
而有时候就是太过于的理智而没办法放松,
我知道,有很多事,
是强逼不来的,
也不能勉强。

我的头脑总是跟我的心作对,
从别人的过去吸取教训,
也不知道是好是坏,
因为人生因人而异,
有时候明明没事的,
反而因为他人的关系,
他人的影响,
而搞到自己胡思乱想,
谁能保证未来的一切?

没有一样东西是一定的,
生命也一样,
没必要因为别人而影响自己,
还是做好自己吧,
幸福就好。