Live it Right

Life is about making Something out of Nothing at all. If you're able to do that, you're able to do Everything.

Painted Life

Life is like a flower, painted to perfection, yet at the end it wilts, fragile as it is, only the stem left unbroken.

Fallen Leaves

Like the autumn leaves, we fall at times, only to find ourselves blown away by the wind, and thus we reach yet another place.

Prev Next

胆:小:鬼

原来,我真的是个胆小鬼。
不敢诚实的面对自己,欺骗别人,也欺骗自己。

累,每天这样觉得。
不够睡?也许吧。
应该早睡早起。
我却迟睡早起。
每天无神色的去做工。
同事看了我也是同一句。
脸色苍白。
发现到我早上醒来的样子真是不行。
有够糟糕的。

一个人微笑时是最美的。
可是我却爱哭。
是个爱哭鬼。
我也好想微笑。
因为快乐的人自然显得漂亮~!

所以,我每天在提醒自己,记得笑。
哭过就好了。
不需要压抑自己,更不需要假装坚强。
我想,保护我的那道墙。
不知何时会消失呢?

珊。

2 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    恩..墙还是有倒塌的一天,能保护你的墙不可能永远护着你,一定要学会坚强..贤希望jane真的能做到自己想做到的事,加油!!